Onze eerste verre reis naar Thailand - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Patricia en Robert Terwisga - WaarBenJij.nu Onze eerste verre reis naar Thailand - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Patricia en Robert Terwisga - WaarBenJij.nu

Onze eerste verre reis naar Thailand

Door: Patricia van Terwisga

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Robert

28 Oktober 2015 | Nederland, Baarn

Wij gaan onze eerste verre reis maken naar Thailand! We gaan rondtrekken als echte backpackers, maar dan wat minder primitief. Eerst gaan we de prachtige cultuur snuiven in het noorden en allerlei tempels en de mooie nationale parken bezoeken. En daarna naar het zuiden om van eiland naar eiland te hoppen en heerlijk te relaxen onder een palmboom met een kokosnoot waar we uit kunnen drinken :D

Op de site kunnen jullie onze reis volgen. We zullen proberen om regelmatig een reisverslag te schrijven die iedereen kan lezen. Vanaf 19 november t/m 11 december zijn wij op reis.

• 28 Oktober 2015 - 18:23

Diana:

Ow wat leuk, ik wil jullie dolgraag volgen, heel veel plezier

• 29 Oktober 2015 - 15:07

Douwe:

Tof zo'n reisverslag ! Ik ben heel benieuwd.

• 29 Oktober 2015 - 17:26

Debbie:

"heerlijk te relaxen onder een palmboom met een kokosnoot waar we uit kunnen drinken"
    Nee, niet jaloers.... wij zullen wel een foto sturen met een mok warme chocomel in onze hand!

• 02 November 2015 - 15:12

Michel Smoorenburg:

Ontzettend leuk. Ik ga volgende week de backpack voor jullie halen!