De laatste week... - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Patricia en Robert Terwisga - WaarBenJij.nu De laatste week... - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Patricia en Robert Terwisga - WaarBenJij.nu

De laatste week...

Blijf op de hoogte en volg Patricia en Robert

17 November 2015 | Nederland, Baarn

We zijn inmiddels aan de laatste week begonnen voordat we ons avontuur beginnen, sterker nog.....we beseffen ons net dat we over nog maar 40 uur gaan vliegen. De spanning stijgt dus nu best wel beetje bij beetje! We hebben zo goed als alles gehaald wat nodig is voor ons avontuur, morgen avond moeten we alles klaar hebben staan dus dat wordt alles dus 100x check check dubbel check! We hebben er heel erg veel zin in, maar of we er al klaar voor zijn weten we nog niet helemaal ??. We zullen in Thailand wanneer het kan ons reisverslag hier updaten met foto's erbij. Wordt dus vervolgd.....

• 18 November 2015 - 10:03

Melanie:

spanneeeeeend

• 18 November 2015 - 11:36

Michel Smoorenburg:

Als dat maar goed gaat! heel veel plezier met alles wat jullie gaan meemaken.

• 20 November 2015 - 12:04

Uncle Jimmy:

Jullie zijn er al een aantal uur en nog geen update hier. Beetje laks =) Veel plezier!!